Nagyon szeretem a rajzfilmeket. Kikapcsolódok és teljesen feltöltődök. Ettől függetlenül, a TV-ben nem a gyerekcsatornákat nézem, de elég sokan vannak akik igen, és sok esetben nem a maguk szórakoztatására. Háttér tévézés ez bizony 🙂
Nagy kérdés, hogy ha gyerek csatornákon szeretnénk hirdetni, úgy hogy a termékünk, szolgáltatásunk nem a gyerekeknek szól, akkor mi a helyzet?
- fontos, hogy tisztában legyünk, hogy melyik sales house milyen kritériumokat vár el az adott hirdetéshez kapcsolódóan, ha már gyerekcsatornákon szeretnénk hirdetni
- az ajánlatkérésben fontos megjelölni az RTL esetében, hogy a spot kampányt a gyerekcsatornákon is kívánjuk futtatni
- ha támogatói megjelenésben szeretnénk megjelenni a gyerekcsatornák műsorain, akkor is egyeztetni kell a megjelenéshez kapcsolódó elvárásokat a csatornák részéről
Miért lehet jó gyerekcsatornákon hirdetni?
- az RTL portfólió nagyon jó nézettséggel rendelkező gyerekcsatornákkal rendelkezik
- A CPP/GRP is kedvezőbb, ha a teljes portfólión hirdetünk
- a háttér tévézés is erős tényező, hiszen attól, hogy a gyerek nézi a műsort, a szülőnek is van ám füle 😀
- non-spot megjelenések nagyon kedvező net áron érhetőek el a megjelenések és mennyiségből is kijut bőven 😀 – szuper csomagajánlatokat tudok ajánlani 🙂
Egész nyugodtan legyünk újra gyerekek 🙂