Nem tudom szó nélküli hagyni azt, hogy a KKV szektor mennyire magára maradt. Hosszú éveket töltöttem – most is ez a front vonal – azzal, hogy a KKV erősödését és erősítését támogatni tudjam a média megjelenések oldaláról.
A szívem legnagyobb része, hogy a KKV szektort segítsem a megszerzett tudásommal, mert hiszek és mindig is hinni fogok azokban az emberekben, akik apró vállalkozást indítanak, és jobbá akarják tenni a világot, mégpedig piciben is akár. Minden magyar vállalkozásban hiszek, amit a hit, a remény és az a jóság épít fel, amit egy ember meg tud álmodni.
Nagyon sok média már belátta, hogy támogatni kell a KKV-s hirdetéseket, ezzel nincs gond. Szuper megjelenési lehetőségeket dolgoztak ki. Oké, ezen túl vagyunk. A kérdés inkább az, hogy a találkozási pontok létrejöttek-e? Van-e élő kapcsolat a KKV szereplők és a médiák között olyan tekintetben, hogy a médiát értékesítők tényleg párbeszédet tudnak folytatni a KKV szereplőkkel? Miért kérdezem? Nyilván nem ok nélkül!
Ha egy médiatulajdonos, vagy egy ostoba ügynökség nem jól fogja meg a KKV szektort, akkor ott lehet némi gubanc. Ez a gubanc pedig nem csak a rajzfilmes hajas csaj a toronyban effektus lesz, hanem ennél egy hajszállal nagyobb.
Mondok egy konkrét példát, amit kérlek, hogy gondold át. Ha ilyen és hasonló megjelenési lehetőségeket kapsz, kérlek, hogy ne vEDD meg elsőre, hanem gondolkodj!
Megjelenési lehetőség:
Az RTL csatornán a Reggeli című műsor reklám blokkjában!
6:00 – 9:00 között 5 x 10 mp (hétfőtől – péntekig napi 1 x 10 mp)
Melynek az ára CSAK : 248.000 Ft + Áfa
A műsorba kerülés időpontja:
2025. január 27 – január 31. között.
Mire mész valójában 5 db TV spottal? Ebből lesz bármilyen értelmes árbevételed? 1 hét TV megjelenés a reggeli idősávban biztosan jelent annyit, mint mondjuk egy közösségi média hirdetés, vagy a Google hirdetés?
Oszd csak el a fenti összeget 5-tel.
Gondolkodj, kérdezz, beszélgess, informálódj!
A fenti ajánlattal már lehet, hogy találkoztál, lehet, hogy bedőltél ezeknek és ez alapján ítéled meg a TV hirdetéseket, de saját magad meglehet, hogy ezen csalódottság alapján már nem mentél utána, hogy milyen más lehetőségek állnak a rendelkezésedre, ha kevés pénzből szeretnél jó megjelenéseket, jó reklámokat megvalósítani a TV-ben.
Halkan jegyzem meg, számos lehetőség van, ami ennél sokkal jobb.