Nagyon szeretem a párbeszédet, de azokat a helyzeteket is igen kedvelem, amikor a hallgatóság vagyok. Ez utóbbi esetében az a jó, hogy minden idegszálammal a másikra tudok koncentrálni, és ez szerintem az egyik legfontosabb a mai világban. Az odafigyelés. Régen az emberekkel ez úgymond velejárt, de ma már azt gondolom, hogy inkább képesség és készség, és sajnos nem a basic beállítás.
A médiáról beszélgetni az egyik legizgalmasabb dolog, hiszen ezt a témát, mindenki és minden esetben pontosan máshogy látja. A saját személyes vagy munka tapasztalatai alapján. Ettől lesz jó ez a téma!
A munkában szerzett tapasztalat sem minden esetben objektív, a személyes érzelmekkel átszőtt gondolatokban pedig sok igazság van. Ezeket összevetve célszerű a következtetések mentén haladni. Meglátásom szerint a beidegződésekkel van a gond. Ha minden esetben valaki csak azon az úton akar és képes haladni, amelyet magának alkotott. A médiához nyitottság kell, ami fejben dől el. A talicskát sem lehet oldalra tolni.
Érdemes beszélgetni a médiáról, a kampányokról, tapasztalatokról, megérzésekről. Igen, a megérzések nagyon fontosak, főként ha a hirdető oldaláról gondolkodunk. Jobban együtt él a márkával, amelyet képvisel.
Érdemes úgy is beszélgetni, hogy egy-egy konkrét példát elemezünk ki. Hallod, hallom, halljuk egymást!